הלוואות עסקיות

בזכות הלוואות עסקיות ניתן יהיה לבצע את ההשקעות הדרושות לעסק, להתגבר על תזרים מזומנים בעייתי בשל מוסר תשלומים רעוע מצד הלקוחות ועוד. חשוב להדגיש כי אין בושה בהגשת בקשה להלוואה עסקית. למעשה, לאורך השנים האחרונות יותר ויותר עסקים מבקשים סיוע כלכלי. בין אם מדובר בהרחבת העסקים, השקעות שונות כדוגמת תשלום קבוע לחברה מקצועית שמספקת ניהול מועדוני לקוחות כדי לשמר את הלקוחות הקיימים ולגייס לקוחות פוטנציאליים נוספים או שמא מדובר במטרה אחרת, הלוואות אלו יסייעו לכם להגשים את החזון שלכם על הצד הטוב ביותר. כמו כן, כדי שהתשובה להלוואה תהיה חיובית – מומלץ לשתף פעולה עם פרץ פיננסים. משרד זה מחזיק בניסיון ובהכשרה הדרושים לייעוץ וליווי כלכלי מקצועי.

סיבות שונות לבקשת הלוואות עסקיות

סיבות שונות לבקשת הלוואות עסקיות

נדמה כי כסף הוא הכוח המניע של חיי היום-יום שלנו. בזכותו אנו יכולים לנהל את העסק או החברה בצורה שקולה וכפועל יוצא הגעה לרווחה כלכלית, מטרתו של כל בעל עסק. במקביל לכך, בזכות תזרים מזומנים שוטף, יש ביכולותינו לנהל את עסקינו כראוי. כלומר, בין אם מדובר בהקמתו של עסק חדש או שמא מדובר במימוש התכניות העסקיות – עלינו להחזיק בכספים הדרושים לביצוע המשימה.

עם זאת, בעלי עסקים קטנים או בינוניים נקלעים לקשיים מבחינת התזרים השוטף של הכספים. חוששים שאתם נמצאים בצומת דרכים מבחינה עסקית? זקוקים לסיוע פיננסי? בשלב קריטי זה, מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בייעוץ פיננסי. חברה זו תבחן את מצבו של העסק. בהתאם לתוצאה, היא תמליץ לכם האם רצוי להגיש בקשה להלוואות עסקיות.

במידה ונראה לנכון שקיימת התכנות ראשונית בבקשת האשראי, המומחים הפיננסיים ילוו אתכם לאורך תהליך הגשת הבקשה להלוואה. נדגיש כי ישנן סיבות שונות בגינן עסקים מבקשים הלוואות. החל מלקוחות אשר אינם מעבירים את התשלומים בזמן, תזרים מזומנים שלילי, גידול חד במלאי, הרחבת העסק הקיים כמו גם ביצוע מקצה שיפורים והשקעות – היבטים אלו ואחרים משמשים כעילה לבקשת הלוואה.

לשתף פעולה עם גורמים מביני דבר

בבעלותכם עסק ואתם מעוניינים לקבל הלוואה? ישנם קריטריונים שונים לקבלת הלוואה. כדי לוודא שאתם אכן עומדים בהם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל פרץ פיננסים. משרד זה מנוהל על ידי ערן פרץ, אשר בעבר שימש ככלכלן בכיר בקרן בערבות מדינה ונציג היועצים העסקים מטעם הקרן.

כלכלן ומשפטן ערן פרץ

דוקטורנט לכלכלה, בעל 15 שנות ניסיון בתחום הפיננסים, מומחה בגיוס אשראי לעסקים, ליווי במימון עסקאות נדל"ן וכתיבת תוכניות עסקיות והערכות שווי לחברות. בנוסף, ערן נותן שירות ייעוץ וניהול כספים לעסקים.

שתפו:
דרגו:

/ 5.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן