אשראי לעסקים קטנים לבצע זאת נכון

גיוס אשראי לעסקים קטנים הינו מונח כולל הקשור בהבנה מעמיקה של יכולת הבנת צרכי הלקוח, יכול ההחזר הפיננסית של העסק, ניתוח דוחות הכספיים בכדי לחזק את הבקשה אל מול הגורם הממן והבנה של יעדי בעל המניות מהם צרכיך ויעדיו.

גיוס אשראי במהות יעניק ללקוחות תזרים מזומנים קבוע ויציב, אך השאלה איך זה מתגלגל להשפעות הארוכות הטווח, האם זה מיטיב ללקוח ? האם הגיוס אשראי זה מה שיגרום לו לקרוס, מאחר והגיוס היה יקר מידי ? או בסכום גבוה שאינו תואם את יכולת ההחזר ? האם מטרת הגיוס אשראי אינה תואמת את צרכי העסק, ולפיכך הכספים "ישרפו" והקושי של החברה לשרת את החוב יפחת עד למצב של חדלות פרעון.

לפיכך, ניהול נכון של תזרים המזונים בעסקים הקטנים יסייע להם, בבוא הזמן, לצמוח ולהגדיל את מחזור ההכנסות שלהם והרווחיות שלהם בהתאם לאופי קבלת ההחלטות והיעדים שנקבעו. כך, העסקים יצליחו לבסס את עצמם מבחינה כלכלית ולמצב את עצמם ביחס למתחרים, ולהיות מובילים, מה שישפיע על תמחור המוצרים ו/או השירותים, כמות הלקוחות שיהיו מעוניינים לקבל את שירותי החברה ועוד.

לכן, חלק בלתי נפרד מנקודות הזינוק של העסקים מכך ממוקד בשלב בו החברה ביצע גיוס אשראי משמעותי וניבטה אותו להשקעות בעלות ערך לטווח הבינוני ארוך.

מעוניינים להגיש בקשה להלוואה לעסק בבעלותכם ? זקוקים לסיוע וחשיבה משותפת בכל הנוגע אל ביצוע הבדיקות המקדימות, צרכים, יעדים ? אתם מוזמנים לפנות למשרד לייעוץ "פרץ פיננסים" ולפרוס בפנינו את מלוא היעדים, ויחד נדע לזהות את פוטנציאל הגיוס והצמיחה של עסקכם.

משרדינו מתמחה משנת 2010 בגיוס אשראי בנקאי לעסקים קטנים ובינוניים, כתיבת תוכניות עסקיות מורכבות והערכות שווי לחברות. כמו כן, עובדי המשרד מציעים שירותים פיננסיים נוספים כדוגמת תכנית הבראה לעסקים.

אשראי לעסקים קטנים לבצע זאת נכון

אשראי לעסקים קטנים בהקשר של ניהול עסקי תקין:

על מה מתבסס ניהול נכון של עסק קטן? יש לכך היבטים שונים ומגוונים הקשורים גם להיבטים כלכלים וגם להיבטים פסיכולוגים. לעיתים דרך אחת המתאימה ללקוח אחד אשר "אוהב סיכון" איננה תואמת את צרכי הלקוח השני אשר "שונא סיכון", ולכן לכל עסק צריך להתאים את הפתרון בהתאם לאופי הבעלים, ויכולת העסק גם יחד.

לפיכך,כדי שניתן יהיה לתפעל את העסק באופן שוטף ומדויק, נצטרך לשבת עם בעל המניות אחת לתקופה ולהבין אם עמד היעדים אותם העמדנו מראש, האם היעדים השתנו בהתאם לכוחות השוק, והאם בכלל ההעדפות של בעל המניות השתנו בהתאם לטעמיו האישיים, אך מניסיון כל שינוי שכזה מצריך הקצאת תקציב ומימונו ע"י גיוס אשראי וניהול מפוקח של תזרים המזומנים. לאור כל זאת, חשוב לפנות אל יועץ פיננסי בעל ניסיון שיודע לקבל החלטות מושכלות לטובת לקוחותיו, וזאת על-ידי הנמקה פיננסית אשר תקנה לבעל המניות ביטחון לצאת לדרך בבטחה.

משרדינו "פרץ פיננסים" עובד עם מלוא אפיקי המימון הקיימים בארץ החל מקרנות לעסקים, קרנות למימון נדל"ן, בנקים, חברות ביטוח וקרנות פרטיות והכל במטרה למצוא ללקוחותינו את הפתרון האידיאלי בהתאם למצב הנתון ולצרכים הפיננסים.

ניהול המשא ומתן מול הגורמים הרלוונטיים כמו גם ביצוע מגוון בדיקות מקדימות המוכרות בשם GO NO GO או בדיקת "אורות אדומים" מול גופי המימון הינו תנאי קריטי להכרת וזיהוי סיכוי העסקה לביצוע או לכשלון, וזהו פרמטר אשר ילווה אותנו לעלות גיוס הכסף בהתאם לסיכון אל מול הסיכוי. כל זאת ועוד, מתוך מטרה לענות על צרכיו של בעל העסק – ולהתאים עבורו את דרישות האשראי הרלוונטיות.

מעוניינים להגיע לנקודה בה תזרים מזומנים מנוהל היטב, ואכן ניתן ללכת לישון בלילה ברוגע נפשי ? משרדינו יכול לתת לכם את המענה בצורה מקצועית וארוכת טווח.לאורך פגישת הייעוץ, וזאת ע"י בחינתמקורות התקבולים ובחינה של האפיקים השונים על-ידם תוכלו להגיש בעזרתו את בקשת האשראי. במקביל, תתבצע עבורכם בדיקה מקדימה, לצד גיבוש תכנית עסקית; תכנית בה יוצגו מספר נתונים חשובים: יכולת החזרת החוב, מטרותיה של ההלוואה וכיצד היא תסייע לפעילותו של העסק ועוד. בחינת היבטים אלו ואחרים יתרמו רבות לקבלת אישור האשראי.

אשראי לעסקים קטנים – שלב אחר שלב

חשיבותו של גיוס אשראי בנקאי לעסקים, בין אם מדובר בעסקים קטנים או בינוניים הוא רב ביותר. עם זאת, בטרם תתחייבו להלוואה, חשוב להבין מהם תנאיה לצד היבטים חשובים אחרים. כדי שמשימה זו תתבצע על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות אל פרץ פיננסים. עובדי המשרד זה ילוו אתכם שלב אחר שלב – עד לקבלת התוצאה הרצויה.

כלכלן ומשפטן ערן פרץ

דוקטורנט לכלכלה, בעל 15 שנות ניסיון בתחום הפיננסים, מומחה בגיוס אשראי לעסקים, ליווי במימון עסקאות נדל"ן וכתיבת תוכניות עסקיות והערכות שווי לחברות. בנוסף, ערן נותן שירות ייעוץ וניהול כספים לעסקים.

שתפו:
דרגו:

/ 5.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן