ייעוץ עסקי ב ZOOM

ייעוץ עסקי בזום (ZOOM) – מהר, יעיל ופרקטי.

אם אתם מחפשים ייעוץ עסקי "תכלס" ולא מעוניינים בנסיעות ארוכות או בשיחות סמול טוק ארוכות, ייעוץ עסקי בזום יכול להיות פתרון טוב ויעיל עבורך העסק שלכם. הנה כמה יתרונות של ייעוץ עסקי בזום. אך לפני שנדבר על ייעוץ עסקי בזום, קודם כול מה זה ייעוץ עסקי.

היכולות של משרדינו "פרץ פיננסים" בשיחת זום של 60-90 דק':

בעלי עסקים יכולים לתהות, מדובר בשיחת זום, כמה עזרה כבר אפשר לקבל בשיחת ייעוץ שכזו, אז חשוב לנו להסביר כי שיחת ייעוץ עסקי בזום הינה קולעת "בול" למטרה אליה התכנסנו, אם ברמת ניהול תזרים, תמחור מוצרים, הבנת העסק מבחינה פיננסית וכו'.

משרדינו ליווה מעל ל- 500 חברות ועסקים, הידע המצטבר הוא זה שנותן לנו את הניסיון והפרקטיקה לייצר שיחת ייעוץ עסקי בזום שהיא מחד מאוד אפקטיבית, פרקטית ומאידך הערך לתשלום עולה עשרות אם לא מאות מונים.

אז מה זה ייעוץ עסקי?

ייעוץ עסקי יכול להתבטא בליווי אסטרטגי ארוך טווח של בעל העסק בפעילות השוטפת, או בבניית תוכנית ממוקדת או פתרון בעיה ספציפית לטווח הקצר. ההחלטות בייעוץ עסקי נובעות מניתוח רוחבי של העסק בשלל היבטי הסוגייה או הצורך של העסק.

בהתאם לצורך, הליך של ייעוץ עסקי יכלול פגישה או מספר פגישות כדי לגבש נתונים, להבין את האתגרים שאיתם מתמודד העסק ולקבוע מטרות ויעדים. ייעוץ עסקי יכול להתבצע פרונטלית או בזום.

מה אתם מרוויחים מייעוץ עסקי בזום?

בייעוץ פיננסי בזום אתם מרוויחים גמישות וראייה רחבה יותר על העסק שלכם. ניתן להציף בעיות עסקיות שלא תוכנן לפתור, ולגלות שהפתרון הוא ישים, כמו כן שיתוף מסכי נתונים, הקלטות שיחה בכדי לעבוד על המידע, הרגשה שאתה נמצא בסביבה הטבעית שלך, תגרום לך יותר להיפתח לשיחה ולשפר ביצועים.

כמו כן אתם מרוויחים את היתרונות של הייעוץ העסקי בכלל, ובעיקר להביא את העסק שלכם להתארגנות יעילה וטובה יותר, לזהות הזדמנויות צמיחה, היועץ העסקי מתמקד בחוזקות ובחולשות של העסק, כיצד הוא מתמודד בסביבה העסקית, עם אתגרי המימון, התמחור, השיווק וכדומה.

ייעוץ עסקי גם יכול לעזור לכם להגיע לרווחיות, בין אם אתם בתחילת העסק, בין אם אתם בתקופת דשדוש או משבר, ובין אם אתם רוצים להתקדם שלב.

מיהו היועץ העסקי?

היועץ העסקי הוא אדם עם ידע פיננסי שיש לו ניסיון רב בהתמודדות עם עסקים שונים, שגם הקים עסקים בעצמו וגם ניהל עסקים בעצמו וייעץ למגזרים רבים במשק. היועץ נעזר גם בהשכלתו הכלכלית להאיר ללקוח על נקודות העיוורון שלו לגבי העסק שלו. היועץ חוקר את העסק של הלקוח, ומציע אסטרטגיה וטקטיקה בכל תחומי העסק, מההקמה, עד המימון והתכנון, דרך הניהול השוטף, ניהול ההוצאות, הכנסות וכדומה, השיווק, עד הגעה ללקוח והגדלת והרחבת העסק.

איך מתבצעת פגישה עסקית בזום?

זום היא התוכנה המובילה כיום לשיחות וידאו מרחוק המאפשרת גם לשתף מסך, להכניס משתתפים נוספים, לכתוב בצ'אט, כאמור, להקליט הן בווידאו והן את המסך ולשתף קבצים. אל זום מגיעים באמצעות שיתוף לינק או הזמנה שתגיע אליכם למייל או לטלפון הנייד.

לייעץ בזום ישנם מספר יתרונות:

  1. יתרון בזמן:
    הרבה מאנשי העסקים קצרים בזמן וצריכים להספיק ביום כמה פגישות, ישיבות, סידורים וכן הלאה. פגישות בבתי קפה או במשרדים, שכידוע לכולנו עלולות להתארך לא מעט, בשיחות סמול טוק, בדיבורים עם המלצרים, חיפוש מקום חנייה, זמני נסיעה לכל כיוון וכו'. לכן זום, שבגרסה החינמית ממוקד לכ-45 דקות, יכול להיות פתרון מושלם, השיחה ממוקדת בנושא הפגישה, ומיד לאחר סיום הפגישה, כל אחד מהצדדים כבר נמצא בסיבת העבודה הטבעית שלו.

    מבחינת יעילות: פגישה ייעוץ שעורכת 90 דק', אם היתה פרונטלית הזמן ברוטו כולל נסיעות, חנייה ושיחות מקדימות תיקח לפחות 3 שעות.
  2. יתרון במרחק:
    האינטרנט הפך את הפוטנציאל העסקי לגדול יותר, וגם אנשים הגרים במקומות מרוחקים יכולים לנהל איתנו שיחות זום מכל קצוות הארץ ואף מהעולם. פגישה בזום פותרת את הבעיה שלא הייתה לה פתרון לפני כמה שנים, והיא העסקים מקצוות מרוחקים, שבמרבית המקרים חסמי מרחק יצרו הפסקת התקשרות. את פגישת הייעוץ העסקי בזום אפשר לעשות מכל מקום בארץ ובעולם וגם בדרכים באמצעות המחשב הנייד או הטלפון הנייד.
  3. חיסכון בכסף:
    הנסיעות בין פגישות לפגישות לא רק עולות לנו בזמן ובמרחק, הן גם עולות כסף, על דלק, נסיעות, חניה, לפעמים על מזון ומשקאות, אם בדרך ואם בפגישה. הרבה יותר פשוט לעשות את הפגישה מהבית בלי ההוצאות הנלוות.
  4. מערכות טכנולוגיות:
    בשיחת הזום הקשב בין בצדדים גבוה יותר, ניתן לשתף מסכים כגון דוחות אקסל, דוחות כספיים, מצגות, בו בזמן שבפגישה פרונטלית יותר קשר לשתף מידע על גבי מסך משותף.
  5. גמישות בתיאום הפגישה:
    כאשר מתאמים בין 2 אנשי עסקים פגישה פרונטלית, ההיערכות מצריכה שיריון של לפחות 2-3 שעות ביומן, שיריון מסעדה או חדר ישיבות, ובשל המורכבות היערכות הינה שבוע מראש בממוצע, אך בפגישת ייעוץ בזום, ניתן מהרגע להרגע, לשריין 60 דק' וכבר באותו היום לייצר את הפגישה ולהניע לפעולה.

למה כדאי לקבל ייעוץ פיננסי במשרד "פרץ פיננסים"?

פרץ פיננסים הוא משרד וותיק ומקצועי שליווה את כל ענפי העסקים, בהם מזון ומשקאות ומסעדות, יבוא ויצוא, קמעונאות, סיטונאות, מרלוג"ים, רשתות, עסקי שירות וייצור. כמעט ואין תחום שבו לא נגענו ולכן יש לנו תמונה רחבה על האתגרים והיתרונות בענפים השונים, לצד שירותיות, גמישות והתחשבות במרכי הלקוחות.

המשרד מנוהל ע"י ערן פרץ הבעלים, אשר בעל ניסיון רב בכל תחומי העסקים, ואת כל הניסיון הזה בעל העסק יכול להרוויח בשיחת ייעוץ עסקי בזום.

במידה ואתה מרגיש שמשהו בעסק לא מסתדר כשורה, נשמח בזמן שיא לשלוח אליך לינק ומיד לאבחן את העסק, וזאת במקביל להבנת הנתונים הפיננסים של העסק.

כלכלן ומשפטן ערן פרץ

דוקטורנט לכלכלה, בעל 15 שנות ניסיון בתחום הפיננסים, מומחה בגיוס אשראי לעסקים, ליווי במימון עסקאות נדל"ן וכתיבת תוכניות עסקיות והערכות שווי לחברות. בנוסף, ערן נותן שירות ייעוץ וניהול כספים לעסקים.

שתפו:
דרגו:

/ 5.

קבלו הצעה משתלמת
הזינו פרטיכם בשדות הבאים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן