גיוס אשראי לעסקים בליווי מקצועי, נעשה זאת מהר ויעיל עבורך

עסקים רבים מגלים שלמרות שהדוח הכספי מציג רווחיות, אלמנט גיוס אשראי לעסקים איננו פוסק. כאשר בעל העסק מעוניין לגייס אשראי פעמים רבות הוא לא מבין מה מקור הצורך, ובשל כך בקשות רבות עלולות להידחות מצד הגופים המממנים כגון: בנקים, קרנות לעסקים, חברות ביטוח ועוד.

למה גיוס אשראי לעסקים הינו דבר מורכב?

כיום, כאשר עסק פונה לבנק לטובת גיוס אשראי, בעל העסק צריך להגיש להצטייד בדוחות כספיים, נתוני בנק, דוחות מע"מ, ביטוח לאומי, שומות מס, נתוני מלאי ועוד ועוד דוחות. כאשר הבנקאי העסקי מקבל את הנתונים מתחיל שלב השאלות, וכאמור בדר"כ בעלי העסקים אינם מחוברים למספרים, ומתחיל שיח חירשים.

בעל העסק מדבר על שיטות העבודה התפעוליות, על המוצר והידע המקצועי בו בזמן שהבנקאי נצמד לדוחות ושואל ומנסה להתאים בצורה כזו או אחרת את תשובות בעל העסק לנתוני הדוחות. בעל העסק יכול להציג דוגמא של עלות קניה ומכירה והבנקאי רואה בדוחות שמדובר בשיעורי רווחיות שונים לגמרי, כנ"ל לעניין הרווח, הבנק רואה רווח נמוך בדוח בו בזמן בעל העסק יכול להציג בע"פ רווחיות גבוה, ולכן מומלץ לכל בעל עסק שפונה לבנק לאשראי מהותי ובפרט לבנק חדש לקחת שירותי ייעוץ בנקאי, בדרך זו היועץ עובר יחד עם בעל העסק על הדוח, על שיעורי הרווחיות, על מטרות ההלוואה, על היתרונות התפעולים המהותיים שהבנקאי יאהב לשמוע, ובכך עסקה שעלולה לקרוס בשל אי תיאום ציפיות תעבור בצורה מהירה ובהבנת הצדדים וכימיה חיובית להמשך דרכם העסקית בין הבנקאי ללקוח.

תמונת חוויה בנושא גיוס אשראי לעסקים

גיוס אשראי בנקאי לעסק שלך

לכל עסק קיים חשבון בנק אחד לפחות איתו הוא מתנהל בשוטף, זהו חשבון הבנק הוותיק והמוכר אילו התרגל במשך השנים. בשל כך כאשר הלקוח שומע שעסק קטן ממנו בחצי מהמחזור ובחצי מהרווחים הצליח לגייס אשראי זול יותר ובסכום גבוה יותר מתחילות התהיות העצמאיות של בעל העסק, למה עלי מקשים בגין כל בקשה ? למה הריביות שלי גבוהות ביחס לקולגות שלי ? אולי העסק שלי לא מצטייר יפה בדוחות הכספים לבנקאי ועוד כהנה וכהנה שאלות.

כאשר אנו נפגשים עם הלקוח, תוך שעה אחת בלבד ניתן להגיע לתיאום ציפיות בהסתברות די גבוה של סיכוי הצלחה לגיוס אשראי בנקאי, ריביות צפויות, לוחות זמנים ובניית התוכנית העסקית שתשרת במיטבה את הרעיון וצרכי הלקוח.

משרדינו מבצע מאות בקשות מול כל הבנקים והקרנות, ולכן יש לנו היכולת, הידע והקשרים לעזור ללקוח לממש את הפוטנציאל העסקי ללא פשרות ובמהירות האפשרית.

גיוס אשראי לעסקים מהקרן לעסקים בערבות מדינה

הקרן בערבות מדינה משמשת כפתרון מצויין לאותם אילו שזקוקים לגיוס אשראי לעסקים בתנאים טובים ובפריסה נוחה. לקרן מספר רב של יתרונות כגון: ההלוואה איננה יושבת על האובליגו הבנקאי, העסק מקבל גרייס של 5 חודשים עד תחילת התשלום הראשון, ניתן לגייס סכומים מכובדים עד 500 אלף ₪ או 8% מהמחזור השני, הריבית הממוצעת בקרן נעה בטווח של 4%-5% שנתי ועוד.

הבנקים מאוד מעודדים את הלוחות לקחת את לגיוס אשראי בנקאי דווקא מהאפיק הזה בשל העובדה שלבנק יש ערבות מטעם המדינה, ולכן לבנק קל יותר להגדיל את היקף האשראי המאושר ללא כל חשש מהותי מצידו.

משרדינו הגיש מאות בקשות לקרן, הידע הנצבר, ההיכרות עם מקבלי ההחלטות והבנת שיטת העבודה היא סוד ההצלחה שלנו ושל לקוחותינו.

גיוס אשראי בנקאי לעסקים עם אינפורמציה שלילית, האם זה אפשרי?

החל מחודש אפריל 2019 נכנס חוק חיווי האשראי הבנקאי, מהיום כל בנק יכול לראות מיד את כל האינפורמציה הבנקאית של הלקוח פרוסה בצורה מסודרת ומקיפה.

השקיפות הבנקאית הינה מבורכת אך לעסקים בעלי מינוף בינוני-גבוה מדובר בגזירה קשה ביותר בעת בקשתם לגיוס אשראי. בשל כך למשרדינו רישיון מטעם בנק ישראל- לשכת האשראי למיופה כח בתמורה, יחד עם הלקוח ניתן לראות את כל האינפורמציה שהבנק רואה, לשפר את יחס ההחזר לחוב, לבחון איחוד הלוואות בבנק או ע"י הגדלת משכנתא, בדרכים אילו התיק הופך להיות אטרקטיבי לבנקאי המאשר ובדרך זו הריביות המשקפות את דרגת הסיכון פוחתות, הסכום המאושר יהיה גבוה יותר, ובכך משרדינו מצליח לפתור ללקוחות עסקיים רבים בעיות תזרים שהכבידו על העסק שנים רבות.

תמונת חוויה של כרטיסי אשראי

גיוס אשראי במציאות של שמרנות יתרה מצד המערכת הבנקאית

הבנקים הינם מקור האשראי המסורתי והמקובל במשק כלכלי תקין. בשל כך הבנקים נוקטים במקדמי ביטחון רבים וזאת תוך כדי הכרת הלקוח ברמה האישית, לימוד דפוס התנהגות כלכלית, יצירת בסיס אמון בינאישי וכל זאת במטרה להתאים צרכי גיוס אשראי ללקוח על-פי צרכיו העסקיים, בשונה מקרנות אשראי שמעמידות הלוואה סטנדרטית "כמוצר מדף".
בעת גיוס אשראי בנקאי לעסקים בינוניים וגדולים או גיוס אשראי לעסקים קטנים אנו מבצעים בדיקות מקדמיות עבור הלקוח, בונים תוכנית עסקית מורחבת הכוללת ניתוח יכולת החזר, יחס כיסוי חוב, תחזית פיננסית עתידית ומציגים מטרות ההלוואה והשלכותיה על הפעילות העסקית.

עניין המשא ומתן מול הבנק תמיד קיים. המטרה המרכזית היא לשפר עמדות עבור הלקוח, עניין זה בא לידי ביטוי בהוזלת ריביות ועמלות הקמת הלוואה, להתאים בטחונות לאובליגו ולשמור על בטחונות לא משועבדים, להתאים את האשראי למבנה ההון של החברה.
למשרדינו ניסיון וותק בגיוס אשראי לעסקים מול כל הבנקים ובפריסת סניפים כלל ארצית בהתקשרות ישירה עם פקיד האשראי סגני מנהלי הסניפים, מנהלי הסניפים ועד לרמת מנהל איזור, וזאת בהתאם לסוג הלקוח ובקשת האשראי.
לקוחותינו מלווים לאורך כל הדרך בליווי צמוד ומקצועי, במטרה שתהליך יעבור בצורה מקצועית, מהירה ולשביעות רצון הלקוח והבנק גם יחד.

משרדינו יוכל לתת לך מענה מהיר ויעיל לטובת קידום העסק שלך להצלחה ולגיוס אשראי מהיר ובתנאים אטרקטיביים.

כלכלן ומשפטן ערן פרץ

דוקטורנט לכלכלה, בעל 15 שנות ניסיון בתחום הפיננסים, מומחה בגיוס אשראי לעסקים, ליווי במימון עסקאות נדל"ן וכתיבת תוכניות עסקיות והערכות שווי לחברות. בנוסף, ערן נותן שירות ייעוץ וניהול כספים לעסקים.

שתפו:
דרגו:

/ 5.

קבלו הצעה משתלמת
הזינו פרטיכם בשדות הבאים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
דילוג לתוכן